AJ 2.C., 2.D. (Andrea Běhalová) –Úvodní informace a DÚ/HW na pátek 23.9.2016

Úvodní informace k AJ ve 2.třídách:

Vážení rodiče,

na těchto webových stránkách pravidelně najdete informace o výuce AJ. Další podrobnější informace o výuce AJ ve 2.třídách naleznete v příloze této zprávy zde Informace-pro-2třídy_2016_17

Minulý týden (5.-9.září) v 2.C. a 2.D. V této úvodní hodině AJ jsme si rozdali učebnice a pracovní sešity (Activity Book –AB). S tímto pracovním sešitem budeme pracovat ve škole a děti budou z něj dostávat domácí úkoly. Proto je třeba, aby děti pracovní sešity nenechávaly ve škole. Navíc jsme si opakovali učivo a slovní zásobu z 1.třídy a učili se písničku “Happy House song”. Happy House song najdete zde: https://elt.oup.com/student/happyhouse/level2/songsandchants_02/songsandchants_intro/singalong_unit01song?cc=cz&selLanguage=cs   Děti si také vypracovaly úvodní stránku do portfolia a vložily si jej do portfolia, které následně nechaly ve škole.

Tento týden (12.-16.září):

  1. Opakovali jsme vybranou slovní zásobu (postavy –Jack, Polly, Tina, Mum, Dad, Otto, Ruby, Spike, Daisy, a navíc Greg, Flossy & konverzační otázky a fráze z 1.třídy.
  2. Začali jsme Unit 1: Playroom safari –učili se a procvičovali novou slovní zásobu (zvířata).
  3. Zpívali jsme písničku “On safari!”, kterou najdete zde: https://elt.oup.com/student/happyhouse/level2/songsandchants_02/songsandchants_02_01/singalong_unit01song?cc=cz&selLanguage=cs

Domácí úkol -Homework (2.C., 2.D. na pátek 23.9.):

  1. Děti dostaly kopii malého papíru, na kterém jsou natištěny obrázky a názvy zvířat. Děti si mají vystřihnout obrázky a slova a vložit si je do obálky, tak aby je neztratily. S vystřiženýma kartičkama budeme pracovat ve škole.
  2. Děti dostaly skládačku, mají vystřihnout a poskládat zvířata. Zvířata si nalepí do A4 sešitu.
  3. Slovíčka –pracovní sešit (activity book) str.81 –děti se naučí/ zopakují slovíčka z úvodní lekce a z lekce 1. Většinu slovíček jsme již na hodině AJ probírali.
  4. Pracovní sešit (activity book) str.2 a 3. Na str.2 děti mají přiřadit postavu k obrázku kde ta postava chyběí. Na str.3 děti mají přečít slovo a přiřadit jej k obrázku.
  5. Ten kdo ještě nedonesl portfolium s vloženými Euro obaly, tak jej donese. Následně si děi nechají portfolia ve škole.

Přeji všem hezký den.

Andrea Běhalová

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*