Týdenní plán 9. – 15. 10.

ČJ:

  • Skupiny dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě
  • Spodoba
  • Zavedli jsme Čtenářské dílny. V průběhu roku každé dítě má termín na prezentaci vlastní knihy dle předem stanovených kritérií.
  • Termínovaný úkol na 12. 10. – referát o něčem, co mám rád (a).

    KKritéria: formát A4, obrázek, důležité informace o tématu, bezchybnost v již osvojených gramatických jevech, pravdivost informací, obrázek. Lze doplnit o další ilustrační materiál.

  • Vybraná cvičení v PS na str. 9 – 11.

M:

  • Parkety
  • Písemné sčítání, dělení a násobení
  • Pavučiny a algebrogramy
  • Vybraná cvičení v PS na str. 11 – 13, v uč. 12 – 14.

ČJS:

  • Dokončení tématu Keltové, Germáni a Slované na našem území.
  • Dokončení projektu Rodokmen.

Udělala jsem změnu v rozvrhu hodin: ve čtvrtek se prohazují první dvě a druhé dvě vyučovací hodiny (ČJ za M) z důvodu zařazení Čtenářské dílny.

!!!Děti mě informovaly, že se ve třídě objevily vši. Níže dávám informace k postupu při výskytu vší („proklik“).!!!

Informace k postupu při výskytu vší

Prosím, abyste pravidelně dětem kontrolovali a doplňovali penály (tužky, pastelky, psací potřeby, lepidlo, min. 2 fixy na stíratelnou tabulku, pravítko, guma, popř. ořezávátko).

Připomínám, že děti mají denně po – čt malý průběžný DÚ + min. 10 minut čtení. V případě nepřítomnosti netrvám na doplnění veškerých zameškaných cvičení. Budete-li chtít zaslat úkoly, napište prosím, obratem zašlu.

Přeji Vám krásný víkend a úspěšný, pohodový a radostný následující týden.

Pavla P.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*