Týdenní plán 6. – 10. 11.

Dobrý den,

co nás rámcově čeká v tomto týdnu?

ČJ:

  • Nauka o slově a jeho významu (slova protikladná, souznačná, mnohoznačná, podřazená, nadřazená, cit. zabarvená)
  • Podstatná jména a slovesa. Zákl. stavební dvojice.
  • Opakování a procvičování měkkých a tvrdých souhlásek, spodoby, pravidla pro psaní věty…
  • Psaní – upevňování správných písařských návyků, seznámení s písmem cyrilice a hlaholice
  • Vybraná cvičení v PS 15 – 17, P 14

M:

  • Budeme se pohybovat zejména v těchto prostředích: autobus, pavučiny, cyklopark, indické násobení (U: str. 18 – 20)
  • Upevňování a automatizování násobilky do 6 a dělení do 5 (od příštího týdne bez pomůcek s možností testování)
  • PS 17 – 19

ČJS:

  • Sámova říše
  • Velkomoravská říše
  • Sv. Martin

Každé úterý po vyučování mohou děti přijít na individuální konzultace s jakýmkoliv problémem či nejasností. Jsme domluvení, že žáček (ideálně v pondělí, max. v úterý ráno) přijde a „objedná“ se na konzultaci s konkrétním problémem, abych měla možnost připravit vhodné materiály a pomůcky k docvičení.

Ráda bych požádala ochotné rodiče, kteří mají možnost přinést tzv. „šmíráky“ – papíry z jedné strany popsané, zda by nám je mohli věnovat na malování a jiné druhotné zpracování :-).

Od příštího týdne nás čekají konzultační hodiny (tripartity – žák, rodič, učitel). Jsou nepovinné, s kým bych potřebovala akutně hovořit, dovolím si jej oslovit. Pro zájemce bude od pondělí v recepci školy seznam s termíny, do kterých se můžete v případě zájmu zapsat na konzultaci. Děkuji za spolupráci.

Krásné podzimní dny přeje

Pavla P.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*