5. B M TP od 6. 11. do 10. 11. 2017

M – V úterý ponesou děti domů opravený test č. 4, který byl zaměřený na převod jednotek času a objemu, prémie pak na slovní úlohy. Opravovala jsem ho podle přísnější stupnice, a přesto dopadl celkem dobře (11 jedniček, 10 dvojek, 4 trojky, 4 žáci měli prémii testu na 100%). Rezervy jsou stále v soustředění se na práci, ve čtení s porozuměním a ve zpětné kontrole toho, co jsem vypočítal/a.

Tento týden bych ráda dokončila kapitolu „Násobení a dělení“, i když písemné dělení budeme i nadále procvičovat! Začneme kap. „Mnohoúhelník“ (U str. 28, 29) –  žáci se naučí: třídit n-úhelníky, rozlišovat mezi konvexními a nekonvexními útvary, modelovat n-úhelníky.

Znovu si připomeneme písemné násobení (aby se neobjevovaly zbytečné „řádky brambor“) – příklady typu: 128         128         1281                                                                                                      . 40       . 402       . 2402

Hodnocená práce:    TEST č. 5 (Čt) – písemné násobení – viz výše (128 . 40, …) + slovní úlohy

DÚ č. VIII (Čt): PS str. 18/cv. 4 – 3 poslední příklad                                                                                         str. 19/cv. 6

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*