5.B týdenní plán 13.-17.11.2017

ČJ – dílna čtení – v pondělí, práce s knihou,hlavním hrdinou a prostředím. Tento den budeme ještě procvičovat koncovky podstatných jmen, shodu podmětu s přísudkem. Gramatika: test na koncovky napíšeme v úterý první hodinu. Poslední hodinu věnujeme hudbě – Kristýnka s tatínkem nás seznámí s hudebním nástrojem /pokud by někdo ještě přinesl, můžeme si trochu zahrát a zazpívat/. V ČJ se trochu posuneme k významu slov, kořenu, předponám a koncovkám. Děti přinesou test z minulého týdne.

ČJS – čtvrtek – návrat ke škole minulého století. Zároveň se vrátíme ke Komenskému a Marii Terezii /školství/.

Tento týden nevyrazíme za památkami /počasí/, ale věnujeme více času sebehodnocení /portfolia jsou součástí/ – zároveň  si děti mohou udělat termín na závěrečnou prezentaci svého ukázkového portfolia na závěr roku /povinné – součást známky ČJS/.

Hodnocení platí stejné jako ve 4.třídě. Známky, procenta, slovní, portfolio.

Děti mají velkou chuť cestovat /ČR, Praha/. Součástí je však chování podle pravidel. Domluvili jsme se, že za tři poznámky /ne zapomenutí úkolu nebo pozdní příchod, pokud se nebude opakovat často/ – tedy 3x závažné porušení pravidel /porušení školního řádu/ = napomenutí učitele. Týká se všech předmětů a učitelů. Zatím nikdo nepřesáhl počet 2. Děti by měly mít zapsány v ŽK – papírové. Měly by tam být zapsány i pochvaly – ty hlavně. Prosím o občasnou kontrolu  a vaše potvrzení, že jste to četli.

Díky moc za spolupráci a za rychlé zapisování ke konzultacím /a pochopení změn/.

Vlaďka Strculová Procházková

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*