Angličtina 4.A, 4.B, 4.C – Kloudová

Přehled učiva a plán až do 2.11.2018!!

Začali jsme Unit 2 – slovní zásobu mají děti ve školním sešitě (členové rodiny), učíme se počítat do 100 (ve školním sešitě mají děti napsaný přehled čísel od 20 do 100 a příklady, jak se tvoří ostatní číslovky – např. 21-twenty-one/45-forty-five atd.)

Do konce týdne postupně ve všech třídách budou mít děti v sešitě i přehled časování slovesa HAVE GOT (mít) ve všech osobách jednot. i množ. čísla – já mám-I have got / i zkrácené tvary I´ve got …

Naučíme se používat hlavně všechny osoby v jednotném čísle (já mám, ty máš, on-ona-ono má), ale píšeme si všechny, protože např. v příběhu na str. 8 musí děti umět říci i My máme pro tebe dárek… (We have got a present for you…)

Dále se v Unit 2 učíme přivlastňovací zájmena moje-MY / tvoje-vaše-YOUR / jeho-HIS / její-HER.

POZOR! Příští týden jsou na 2. stupni Oborové dny – výuka anglického jazyka bude tedy spojena – já budu celý týden mít druhostupňové děti.
Děti mají v portfoliu (nebo v deskách na AJ) týdenní úkol, který vzhledem k Oborovým dnům budou odevzdávat až po podzimních prázdninách 31.10. ve středu – 4.A a 4.C a 2.11. v pátek 4.B.
Do 31.10. mají děti za úkol se naučit číslovky do 100, slovní zásobu Unit 2 ze sešitu, udělat týdenní úkol a umět říkat ústně dny v týdnu a měsíce (prac.list v Portfoliu). Ve 4.C už jsme dny v týdnu a měsíce zvládli a vyzkoušeli na známku:-))

Důležité!

Prosím Vás rodiče o spolupráci při přípravě dětí na hodiny – chodí bez Pracovních sešitů, Portfolií, kde mají pracovní listy, popř. mají pracovní listy zastrkané různě v tašce, nebo je vůbec nenosí, protože je mají doma. Každý pracovní list a týdenní úkol patří do Portfolia! Kontrola Portfolia bude opět po podzimních prázdninách – všichni vědí, co v něm mají mít – všechny listy jsme si prošli, včetně Pokynů k výuce – tento list má být také v Portfoliu! Děti neustále zapomínají, co si mají přinést na hodinu Ppokud nemají Pracovní sešit, je to problém, když děláme poslechy, nemají si to jak doplnit! Pokud něco píšeme v hodině do sešitu, děti ho nemají a píší si na papír, už to nikdy zpětně nedopíší a není v mých silách neustále dokola kontrolovat, kdy kdo chyběl a co si nedopsal, popř. to v hodinách dělat znovu a zdržovat tím ostatní od práce. Pak se stane, že oznámim testík z čísel a někteří zjistí, že to vůbec v sešitě nemají a nemají se to tedy z čeho učit. Pokud je Vaše dítě nemocné, napište mi email. Domluvíme se na předání pracovních listů, úkolů nebo Vám jenom napíšu, co jsme udělali. Poslechy s dětmi po nemoci doplním.
Také jsem zjistila, že děti strašně pomalu píší, nejsou moc zvyklé psát, protože vlastně pořád něco pouze doplňují v pracovních sešitech. Místo kopírování různých přehledů se budeme snažit více psát do školního sešitu, např. přehled čísel 20-100 s příklady, přehled čaosvání slovesa MÍT, veškerou slovní zásobu z jednotlivých lekcí – jsem toho názoru, že slova, která si vlastnoručně napíší, se jim pak lépe pamatují.
Děkuji a přeji pohodový zbytek týdne. MKloudová

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*