AJ 1.A,B,C,D (Andrea Běhalová) – týden 19.-23.11.,2018

Dobrý den,

pokud nenastanou nějaké změny, tak v týdnu 19.-23.11. budeme pokračovat v následujícím:

  1. Pokračujeme v Unitu 2 –hrajeme si s pexesem a tím si opakujeme čísla 1-10, slovíčka školních potřeb a slovní vazbu “How many?“ (Kolik?).
  2. Věnujeme se matematice a počítáme anglicky. Např.: “One and one more is two.” –“Jedna a jedna navíc jsou dvě.”
  3. Opakujeme si slovní vazby “What is this?” It is (a pencil) –Co je to? To je (tužka). hrou na slepou bá Děti reagují na otázku “What’s this?” (Co je to?) a odpovídají na ni celou větou “This is (a pencil).”
  4. Znovu si zpíváme písničky o číslech, které již děti znají, pokud bude čas.

Domácí úkol/ Homework (HW):

1.D. na úterý 20.11.;    1.A.,1.B. na středu 21.11.;    1.C. na pátek 23.11.;    

1.A,B,C:

  1. Děti dostaly pracovni list, ze kterého si mají vystřihnout části školních potřeb a nalepit je do obrázku tam kde patří. Navíc si mohou děti obrázek vybarvit, pokud chtějí.
  2. V pracovním sešitě si děti mají dodělat stránky 13 a 15 (pouze ty děti které ještě nemají vypracované). Na str.13 děti dopisují čísla, která chybí v pořadí. Na str.15 děti spojují počet předmětů s číslicí a říkají si nahlas např. “How many school bags?” -“two”. (Kolik školních tašek? –dvě).
  3. Písničky o číslech si děti mají přeposlechnout a zazpívat také doma. Odkaz na písničku “Ten little fingers” najdou na CDéčka k pracovnímu sešitu nebo zde: Ten Little Fingers. Odkaz na na písničku “Ten Little Teddy Bears” najdou zde:

1.D.:

  1. V pracovním sešitě (Activity Book) na stránce 79 si děti mají vystřihnout kartičky pexesa a donést je v sáčka nebo v obálce.
  2. Děti dostaly 4 obrázky na jednom A4 listu k příběhu “It’s Otto” z Unitu 1. Děti mají doma pouze vystřihnout obrázky k příběhu podle přerušované čáry. Ve škole s tím pak budeme dále pracovat.
  3. Děti si mají donést lepidlo a pastelky!
  4. V pracovním sešitě si děti mají dodělat stránky 13 a 15 (pouze ty děti které ještě nemají vypracované). Na str.13 děti dopisují čísla, která chybí v pořadí. Na str.15 děti spojují počet předmětů s číslicí a říkají si nahlas např. “How many school bags?” -“two”. (Kolik školních tašek? –dvě).
  5. Písničky o číslech si děti mají přeposlechnout a zazpívat také doma. Odkaz na písničku “Ten little fingers” najdou na CDéčka k pracovnímu sešitu nebo zde: Ten Little Fingers song Odkaz na na písničku “Ten Little Teddy Bears” -prosím vizte video výše v této zprávě.

Přeji všem hezké podzimní dny,

Andrea Běhalová

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*