Zimní ŠvP 8.B, 9.AB

6.den – Dnes bylo krásně, možná až moc. Sluníčko nám sice rozzářilo obličeje, ale povolilo sníh.

Lyžovali jsme do 13:45 s 1 přestávkou na svačinu. Potom už oběd, dobalení a náročný transport zavazadel dolů. Všechno jsme zvládli, nikomu nic nechybělo.

Myslím, že se škola v přírodě povedla.

5.den- Dnes ráno byla opět hustá mlha, ale svahy byly krásně upravené a lyžovalo se skvěle, od 8:30 do 12:30.

Odpoledne vyšlo sluníčko a bylo nádherně. Po odpoledním lyžování následovalo učení češtiny a matematiky.

Po večeři se děti rozdělily do skupin a vylosovaly si 2 cíle, se kterými se měly vyfotit, vyšlo to báječně a nikdo se neztratil.

4.den- Ráno jsme vyrazili na lyže poměrně brzo, byl krásný prašan, ale úplná mlha, přesto jsme si báječně zalyžovali. Odpoledne jsme věnovali jiným aktivitám.

Část dětí jela po místní lyžařské stezce do Pece pod Sněžkou, cesta byla příjemná, kombinovali jsem rolbu a mírnými delšími sjezdy a krátkým stoupáním. Kdyby nebyla mlha, mohli jsme se i kochat :-), v Peci jsme  vyzkoušeli místní sjezdovku a autobusem se vrátili zpátky.

Druhá skupina se vydala pěšky na vydatný výlet kolem Černé hory zimní pohádkovou krajinou.

3. den- Úterní počasí bylo vyloženě mizerné. Celý den se plácal sníh, foukalo a vidět bylo málo. Přesto jsme intenzivně lyžovali celé dopoledne. Vydat se na lyže i po poledním klidu, byla záležitost pevné vůle. Na štěstí jsme všichni milovníci zimních sportů :-).

Večer jsme si pustil umělecký film, pro změnu o lyžování.

2.den- Ráno jsme vytvořili 4 lyžařská družstva. Lyžování bylo náročné, zatímco nahoře bylo sluníčko, v polovině kopce se usadil mrak a viditelnost tu byla minimální. Všechno jsme však zvládli bez větších problémů. Odpoledne se vyčasilo. Po lyžování jsme opakovali nejprve češtinu a potom matematiku. Po večeří jsem vyrazili na hodinovou procházku. Děti jsou zdravě unavené a těší se do postelí :-)

1. den- Do Jánských lázní jsme dorazili kolem 15:30 a začali s náročným přesunem zavazadel, po 4.hodině už jsme byli na chatě. Po té, co jsme se zabydleli a dali si večeři, jsme vyrazili na noční prohlídku okolí. To byla romantika! Jiskřící sníh, hvězdná obloha, blikající vysílač, rozhledna…zajímavé vyprávění instruktora Matěje.

Chemická olympiáda – obvodní kolo

V obvodním kole chemické olympiády dosáhli žáci naší školy skvělého úspěchu.
Na 1. místě se umístil Vojta Votruba, na 4. místě Honza Vaněček.
Nejvíce nás potěšilo, že se umístili na prvních 7 místech (úspěšní řešitelé) jako jediní ze základních škol v Praze 13 mezi žáky víceletých gymnázií. GRATULUJEME!

Pražské poetické setkání – školní kolo 2. stupeň 2018

Fotografie – Prohlédněte si fotky z akce
upravena21.2. se uskutečnilo školní kolo Pražského poetického setkání 2. stupně naší školy.
V kategorii 6. a 7. tříd obsadili tři 1.místa Barbora Hroňková,
Antonín Vencl a Jakub Karč
, všichni z 6.B. Celý článek

Výborné volejbalistky

Naše družstvo volejbalistek se dne 13.2.2018 zúčastnilo na FZŠ Brdičkova dalšího turnaje v rámci Poháru DDM P-13.
Dívky 8.-9.tříd,doplněné o hráčky 6. a 7.tříd předváděly v celém turnaji velmi kvalitní výkony. Jediným zápasem který prohrály, bylo finálové klání s domácím týmem. Nakonec tedy obsadily 2. místo a k tomu jim gratulujeme. V našem družstvu nastoupily tyto hráčky: V. Doudová(6.C),T. Cajthamlová, K. Šarbochová, N. Tišerová, M. Abdelová (všecny 7.C), K.Bočková (8.A),A. Kuželová(9.A). Holky,díky za dobrou reprezentaci školy.