ŠVP 8.B

svp_8BProhlédněte si fotky z akce: Fotoalbum

5.den
Ráno jsme zabalili, uklidili chatky a po snídani vyrazili na autobus do Jičína.
V Jičíně nás nejprve čekala komentovaná prohlídka synagogy a výstava fotografií, pak jsme si dali rozchod.
Následně jsme společně navštívili Jičínské muzeum. V interaktivní expozici, která je z větší části zaměřená na Albrechta z Valdštejna a jeho dobu, jsme obkreslovali mince, vyráběli kouzelné hůlky, které nám pak umožnili vidět něco navic, i mou na přednášku o barokním umění došlo :-).
Na nádvoří zámku jsme pak zhodnotili školu v přírodě, vyhodnotili soutěže, rozdali si diplomy a hurá na zmrzlinu, potom už jen nádraží a cesta do Prahy.
Bylo to fajn!

4.den
Den jsme zahájili dřívějším budičkem a výstupem na skokanské můstky- krásný výhled.
Nahoře na věži byla rozdána vrcholová prémie a pak už se šlo na snídani.
Dopoledne jsme hráli fotbal v týmech- 15 krátkých zápasů a potom jsme budovali neprůstřelné bunkry v lese a útočili ně.
Odpolední program jsme zahájili orientačním během, následovala procházka na Smetanovu vyhlídku.
Večer jsme do tmy zkoušeli divadlo a po setmění se vydali na noční pochod, který jsme zpestřili trochou prěháněni, strašidelnými a mystický mi příběhy.
Na „kanadskou noc“ snad už dětem nezbyla energie :-).

3.den
Po snidani jsme vyrazili na celodenní výlet směr Klokočské skály, Kozákov. Nejprve jsme vyšplhali na krásné Klokočské skály, byl odsud nádherný výhled do kraje!
Ta panoramata! Celý článek

ŠvP 6.B a 8.C – Nové Hutě

Máme zabaleno, naloženo a jsme na cestě. U školy budeme pravděpodobně kolem 12:30.
Fotky den 6.

Znovu nás vítá krásné a také teplejší ráno. Dopoledne bude probíhat prezentace krajů a sportovní soutěže dvojic, odpoledne pak návštěva jedné z okolních slatí.
Fotky den 5.

Krásné ráno do Prahy, lepší počasí jsme si na celodenní výlet vybrat nemohli. Víme vše o Národním parku Šumava a zjistili jsme, kde má svůj „začátek“ naše nejdelší řeka. Její okolí nás překvapilo, připomíná totiž apokalypsu. Vrcholem dne byla navštěva cukrárny a pekárny na Kvildě, kde vyrábí báječné sladké odměny. Večer proběhla krátká diskotéka a pak už jen spánek a odpočinek na páteční den.
Fotky den 4.
Celý článek

Švp 4.B Horský hotel 4.-11.2. 2017

Fotogalerie – prohlédněte si fotografie z Švp
Pátek 10.2.
Probudili jsme se do mlhavého rána. Dopoledne jsme šli ještě naposledy sjíždět Černou horu. Odpoledne uvidíme podle počasí a lyžařských podmínek, zda ještě na chvíli budeme lyžovat, nebo se budeme věnovat jiným zimním radovánkám. Čeká nás ještě vyhodnocení závodů, soutěží a rozdání medailí, cen a diplomů. Pak se pustíme do balení. Večer zakončíme dlouho očekávanou diskotékou. Zítra bychom podle plánu, pokud půjde vše bez komplikací, měli odjet kolem deváté hodiny a v Praze být asi mezi 12 – 12:30 hodina.

Čtvrtek 9.2.
Dopoledne jsme věnovali přípravě na odpolední závody. Všechny družstva už jezdila na velkých sjezdovkách. Po obědě nás čekaly závody ve slalomu. Po svačině je čas na učení a dopisování deníčků. Večer se všichni stateční vydají do tmy hledat poklad.

Středa 8.2.
Dnes jsme se probudili do mrazivého dne. Sice během odpoledne vylezlo sluníčko a bylo krásně, nicméně mráz byl pořádný. Neodradilo nás to a dopoledne i odpoledne jsme se věnovali vylepšování techniky jako přípravě na zítřejší závody. Po svačině nás čekal další díl matematiky pro pokročilé. Večer patřil bodovacím soutěžím. Před spaním si ještě přečteme další díl Pohádky o Raškovi.

Úterý 7.2.
Ráno jsme sjeli Černou horu a tentokrát už úplně všichni, i ti, kteří si na to včera ještě netroufali. Odpoledne jsme se vydali prozkoumat Janské lázně a doplnit zásoby. V podvečer budeme zase žhavit mozky, čeká nás čtenářská dílna a po večeři jsme si domluvili klání se třeťáky v deskových hrách.

IMG_0471Pondělí 6.2.
Dnes jsme opět celý den lyžovali, počasí až na občasnou mlhu, je ucházející. Odpoledne jsme si dali první kolo školy a trochu jsme se poprali s matematikou. Na večer připravily děti ve skupinách zábavné soutěže pro druháčky a moc se jim to povedlo. Večer jsme si zazpívali oblíbené písničky za doprovodu Kubovy kytary a pak už jsme šli do hajan.

Neděle 5.2.
V neděli ráno jsme po snídani vyrazili poprvé na kopec. Počasí nám sice zatím moc nepřálo, ale sněhu je dost. Po rozřazení do družstev část lyžařů už vyrazila brázdit sjezdovky Černé hory, druhá část ještě pilovala styl na Sportu 2. Po obědě alespoň na chvilku sluníčko vylezlo, takže jsme jezdili až do 16 hodin. Večer patřil deskovým hrám a přípravě soutěží pro druháčky. Před spaním nás zase čeká část Pohádky o Raškovi.

Sobota 4.2.
Dojeli jsme dobře, všichni jsou v pořádku, všechny lyže, bágly a krabice jsou ve správných pokojích, děti jsou po večeři, poslouchají pohádku na dobrou noc a těší se na zítřejší lyžování.

ŠvP 5.C – Jelení louky

Zdravíme z Jelenek. Jsme ok.

I přes nepřízeň počasí (dopoledne trvalý déšť) jsme běhali venku, zahráli si na africké domorodce i české sportovce (fotbal, volejbal,..). Když přestalo pršet, asi pomohl šaman,vyrazili jsme se vzdělávat. Naučili se něco o Africe, místním obyvatelstvu. Teď zavíráme očka a těšíme se na zítra. Dobrou

Odkaz na fotogalerii.

Ozýváme se Vám všem po delší době. Vůbec nemáme čas, počasí je super, a proto neustále běháme venku, plníme úkoly, prostě si užíváme. Dnes (čtvrtek) jsme byli na celodenním výletu do známých krajů. Pěšky do Pece, dále busem do Jánek, zde zmrzlina, lanovkou na Černou horu, oběd na Černé boudě a cestou přes rašeliniště zpátky na Jelenky. Teď vyrábíme panenky z vlny. Máme v nohách asi 10 km. Zdravíme a zítra Vás čekáme.