Zimní ŠvP Černá hora 6.C, 7.B, 9.B

Zimní ŠvP 6.C, 7.B, 9.B Černá hora březen 2015 (6.den)

6.den: Poslední lyžařský den se nám opravdu vydařil. Počasí i sníh jsou báječné, takže jsme si užili poslední lyžařský den školy v přírodě naplno. Dopoledne jsme sice už lyžovali na klasickém jarním firnu, ale ani to nám nezpůsobilo žádné zranění. Po balení a nakládce zavazadel do lanovky jsme vyhlásili výsledky závodu ve slalomu a celotýdenní soutěž. Co následovalo? Obvyklá závěrečná diskotéka. Ráno vyrážíme lanovkou zpět k autobusu a do Prahy.

Zimní ŠvP 6.C, 7.B, 9.B Černá hora březen 2015 (5.den)

5. den: Čtvrteční ráno bylo báječné. Probuzení s jasnou oblohou a Sluncem pálícím do očí je věc, která neomrzí. Podle toho se odvíjel dopolední i odpolední program. Dopoledne jsme využili dosud nejlepších podmínek, protože jsme zvládli 3 jízdy na „manžestru“. Odpoledne jsme odjeli za zcela jasného počasí závod ve slalomu speciál. V podvečer jsme dokončili sněhové hrátky a stavbu bunkrů a večer odehráli několik utkání ve stolním tenisu a vědomostní kvíz o okolí Horského hotelu.

Zimní ŠvP 6.C, 7.B, 9.B Černá hora březen 2015 (4.den)

4.den: Dnes jsme byli netradičně rozděleni na vrcholovou a nížinnou skupinu. Obě skupiny se ukázaly na běžeckých lyžích jako velmi zdatné, obě se zvládly naučit bezpečně zastavit a udržet se na lyžích. Ke konci jsme trénovali rovnováhu a snad všichni šesťaci dokázali jet v kleku na obou nohách. Po odpolední svačině jsme se věnovali sněhovým hrátkám a po večeři přišel čas na úklid a krátkou diskotéku.

Zimní ŠvP 6.C, 7.B, 9.B Černá hora březen 2015 (3.den)

3. den: Dnešní den jsme jako vždy začali snídaní, poté jsme pochopitelně lyžovali v novém sněhu, který přes noc napadl, a když jsme skončili, šli jsme na oběd. O poledním klidu byla samozřejmě zábava, protože jsme si společně sedli na chodbu, povídali jsme si a odpočívali. Odpoledne jsme šli znovu lyžovat, po lyžování jsme si dali malou přestávku na večeři a pak nám pan učitel Václavek ukázal, jak se správně voskují a upravují lyže. Všichni jsme si to zkusili a pak jsme šli spát. (A. Cerovská, K. Filipková, J. Vaněček, V. Janda)

Zimní ŠvP 6.C, 7.B, 9.B Černá hora březen 2015 (2.den)

2.den: Ráno jsme šli na snídani. Byla výborná. Převlékli jsme se a šli lyžovat. Měli jsme zkušební jízdu a pan učitel Václavek nás rozřadil do skupin. Každá skupina si vybrala svůj vlek. A jezdili jsme. Ráno byla mlha, ale pak se rozjasnilo a bylo krásně. Pak jsme se vrátili na oběd. Po obědě jsme měli polední klid a potom následovalo odpolední lyžování. Ve čtyři odpoledne jsme se vrátili do hotelu a chvíli jsme se učili češtinu (sedmáci angličtinu a deváťáci zeměpis). Po večeři, která následovala hned po učení, jsme šli na krátkou procházku a pak jsme šli spát. Dobrou noc. (A. Kraklová, T. Pištěláková)

Zimní ŠvP 6.C, 7.B, 9.B Černá hora březen 2015 (1.den)

1. den: Poté, co jsme se rozloučili s rodiči, jsme absolvovali tříhodinovou cestu autobusem. Cesta byla příjemná a všichni jsme se velmi bavili. Po příjezdu na Černou horu jsme vyložili kufry a vyjeli lanovkou nahoru. A začali jsme si vybalovat kufry. Dali jsme si dobrou večeři a šli si připravovat scénky o pravidlech lyžování pro ostatní. Myslíme, že se nám scénky povedly. Večerka byla v deset hodin, ale předtím jsme si ještě pořádně užívali. (E. Lörincová, L. Císařová, E. Mansfeldová, N. Heltová)