Dobrý den,
pokud nenastanou nějaké změny, tak v týdnu 19.-23.11. budeme pokračovat v následujícím:
- Pokračujeme v Unitu 2 –hrajeme si s pexesem a tím si opakujeme čísla 1-10, slovíčka školních potřeb a slovní vazbu “How many?“ (Kolik?).
- Věnujeme se matematice a počítáme anglicky. Např.: “One and one more is two.” –“Jedna a jedna navíc jsou dvě.”
- Opakujeme si slovní vazby “What is this?” It is (a pencil) –Co je to? To je (tužka). hrou na slepou bá Děti reagují na otázku “What’s this?” (Co je to?) a odpovídají na ni celou větou “This is (a pencil).”
- Znovu si zpíváme písničky o číslech, které již děti znají, pokud bude čas.
Domácí úkol/ Homework (HW):
1.D. na úterý 20.11.; 1.A.,1.B. na středu 21.11.; 1.C. na pátek 23.11.;
1.A,B,C:
- Děti dostaly pracovni list, ze kterého si mají vystřihnout části školních potřeb a nalepit je do obrázku tam kde patří. Navíc si mohou děti obrázek vybarvit, pokud chtějí.
- V pracovním sešitě si děti mají dodělat stránky 13 a 15 (pouze ty děti které ještě nemají vypracované). Na str.13 děti dopisují čísla, která chybí v pořadí. Na str.15 děti spojují počet předmětů s číslicí a říkají si nahlas např. “How many school bags?” -“two”. (Kolik školních tašek? –dvě).
- Písničky o číslech si děti mají přeposlechnout a zazpívat také doma. Odkaz na písničku “Ten little fingers” najdou na CDéčka k pracovnímu sešitu nebo zde: Ten Little Fingers. Odkaz na na písničku “Ten Little Teddy Bears” najdou zde:
1.D.:
- V pracovním sešitě (Activity Book) na stránce 79 si děti mají vystřihnout kartičky pexesa a donést je v sáčka nebo v obálce.
- Děti dostaly 4 obrázky na jednom A4 listu k příběhu “It’s Otto” z Unitu 1. Děti mají doma pouze vystřihnout obrázky k příběhu podle přerušované čáry. Ve škole s tím pak budeme dále pracovat.
- Děti si mají donést lepidlo a pastelky!
- V pracovním sešitě si děti mají dodělat stránky 13 a 15 (pouze ty děti které ještě nemají vypracované). Na str.13 děti dopisují čísla, která chybí v pořadí. Na str.15 děti spojují počet předmětů s číslicí a říkají si nahlas např. “How many school bags?” -“two”. (Kolik školních tašek? –dvě).
- Písničky o číslech si děti mají přeposlechnout a zazpívat také doma. Odkaz na písničku “Ten little fingers” najdou na CDéčka k pracovnímu sešitu nebo zde: Ten Little Fingers song Odkaz na na písničku “Ten Little Teddy Bears” -prosím vizte video výše v této zprávě.
Přeji všem hezké podzimní dny,
Andrea Běhalová