AJ 1.A,B,C,D (Andrea Běhalová) -týden 14.-18.10.,2019

Dobrý den,

pokud nenastanou nějaké změny, tak v týdnu 14.-18.10. budeme pokračovat v následujícím:

  1. Sebehodnotíme sami sebe jak jsme zvládli učivo k Unitu 1 a pracujeme s příběhem “Oh, Daisy” tento týden.
  2. Začneme Unit 2 na téma “škola” –učíme se názvy školních potřeb písničkou. K tomu se učíme slovní vazby “This is my (pencil)” (česky: Toto je moje tužka.), “What’s this? It’s…” (česky: Co je toto? To je…) a rozlišujeme ji s již probranou vazbou “Who is this? It’s…” (česky: Kdo je toto? To je…) v Unitu 1.
  3. Procvičujeme si v pracovním sešitě (Activity Book).

Domácí úkol/ Homework (HW):

1.A na úterý 15.10.;     1.D na středu 16.10.;     1.B, 1.C na pátek 18.10.: 

  1. Doma si děti znovu přeposlechnou a zatančí novou písničku “Wheels on the Bus” (česky: Kola od autobusu). Písnička není na CDéčku, ale odkaz na písničku je zde:
  2. V pracovním sešitě si děti mají vypracovat stránku 6 a to tak, že pouze doplní čísla 1,2,3, do čtverečků k obrázkům dle pořadí. Tímto cvičením si děti opakují slovní vazbu “Who is this? It is…” (česky: Kdo je toto? It is…) a jména zvířátek (mouse Ruby, mouse Spike, cat Otto).
  3. Děti si mají poslechnout příběh “Oh Daisy!” a prostřednictvím příběhu opakovat si jména postaviček (odkaz na webu zde: Characters ), ranní pozdrav “Good morning!” a novou slovní vazbu “What’s the matter?” (česky: Co se děje?). Příběh děti najdou na CDéčku z pracovního sešitu (Activity Book).
  4. Děti si mají opakovat vše z Unitu 1. Vizte pracovní sešit str.8 + užitečné odkazy jsou zde: games (hry), vocabulary (slovíčka), songs and chant (písničky a říkanka), story (příběh)

Přeji všem hezký podzim,

Andrea Běhalová

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*