AJ 2.A,B,C (Andrea Běhalová) – týden 14.-18.10.,2019

Dobrý den,

pokud nenastanou nějaké změny, tak v týdnu 14.-18.10. budeme pokračovat v následujícím:

  1. Dokončíme Unit 1 “Animals”, věnujeme se četbě miniknížek “Animals” připravujeme se na shrnující Test 1 z Unitu 1, který si napíšeme příští týden:

2.A v pondělí 21.10.

2.B, 2.C ve čtvrtek 24.10.

  1. Znovu si procvičujeme poslechem, ústně, četbou, písemně a písničkou slova zvířátek v jednoduchých větách, např. I can see a zebra.” (česky: Já vidím zebru.)I can’t see a monkey.” (česky: Já nevidím opičku.) a v otázkách, např. Can you see a crocodile?” (česky: Vidíš krokodýla?) zábavnou/ hrací formou.
  2. Rozšíříme si slovní vazby: Monkey can climb the trees.(česky: Opička umí lézt po stromech.), “Zebra can’t fly.” (česky: Zebra neumí létat.), “Tiger can run.” (česky: Tygr umí běhat.)
  3. Odkazy k opakování Unitu 1: songs  ,  story It’s Otto  ,  Animals vocabulary

Domácí úkol/ Homework (HW):

2.A. na pondělí 14.10.;    2.C. na čtvrtek 17.10.:

  1. Děti si mají vyrobit mini-knížečku “Animals!” (viz Activity Book/ Pracovní sešit str.69-70) a naučit se ji číst anglicky, tak aby ji mohly prezentovat ostatním dětem v hodině. V mini-knížečce “Animals!” děti vybarvují a dokreslují obrázky zvířat z Unitu 1 a doplňují do vět slovíčka zvířat.
  2. Navíc si děti mají doma ještě na papír procvičovat psaní slovíček zvířat k Unitu 1. Prosím ukažte dětem obrázek zvířátek (viz str.4 v pracovním sešitě, zakryjte jak se slova píšou) a děti by již měly samy bez nápovědy napsat jak se název zvířátka píše a jak se vyslovuje anglicky. Děti jsou šikovné a slova zvířátek již umí číst a přiřadit je k obrázku. :-) Ale teď je třeba cvičit psaní slov zvířátek bez nápovědy.

 2.B na čtvrtek 17.10.:

  1. V pracovním sešitě (Activity Book) si děti mají vypracovat stránku 7. Zde si děti procvičují slovní vazbu “Can you see (a lion)?” a slova “Yes”, “No”.
  2. Děti si mají opakovat vše k Unitu 1 v A4 linkovaném sešitě, učebnici, pracovním sešitě a odkazech výše.

 Přeji všem hezký podzim,

Andrea Běhalová

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*