AJ 4.A+B+C+D (Otr)

ZDRAVÍM ČTVRŤÁKY I JEJICH RODINY!

Jak se daří výuka „na dálku“?

Už dva týdny jsme se neviděli… a distanční výuka se postupně stala součástí našeho každodenního života. Moc by mě zajímalo, jak se Vám všem v novém režimu daří.

Pojďme se společně zamyslet nad tím, jak jsme pracovali v uplynulém týdnu. Následující otázky nás navedou: Věnovali jsme angličtině dostatek času? Vyskytly se nějaké problémy? Jsou vyřešené? Pokud ne – co s tím? Stihli jsme splnit základní úkoly? Zajímáme se o úkoly dobrovolné? Pokud máme možnost online procvičování – využíváme odkazů v týdenních plánech? Přihlásili jsme se na umimeto.org?

Asi jsou mezi Vámi i čtvrťáci, kteří s prací do školy ještě nezačali. Možná chtěli, ale z nějakého důvodu se to nepodařilo. Pro nás všechny – děti, rodiče i učitele – je současná situace nová. A někdo potřebuje více času, aby si nový režim zaběhnul. Nicméně připomínám, že školní rok pokračuje a „hrajeme dál“. Hlavu vzhůru –  práce nebylo tolik, abyste ji nezvládli.

Tento týden pokračujeme v Unit4:

1.Sami si zkontrolujeme vypracované úkoly – podle vzoru. To bude součástí výuky „na dálku“ a určitě si tím probírané učivo ještě lépe upevníme. Kompletní informace ke kontrole najdeme na PL (Worksheet 002). PL je opět přiložený u online odkazů. (Pokud někdo nemá možnost tisku, rodiče mu mohou kopii vyzvednout na recepci školy – je v deskách „AJ čtvrťáci“. POZOR – recepce je otevřena jen v PO+ST 8 -14h.)

2.Pokračujeme v popisu zvířat. Nově se zaměříme na slovíčka, která označují jednotlivé části těla. Přehled slovní zásoby je na PL (Worksheet 002) – včetně krátkého procvičení.

3.Na závěr tohoto týdne máme v plánu projekt Animals. Vybereme si druh exotického zvířete, které nás zajímá – něco o něm víme – nebo zjistíme z knih a internetu. Je dobré si vybrat zvíře, o kterém jsme se v angličtině neučili – pro nás všechny to bude nové a zajímavější. Použijeme papír A4 (bez linek) a na část papíru nakreslíme obrázek. Naše zvíře tam ale nebude samo – nakreslíme jich tam více – zvířata budou v páru, ve skupině jako rodina, smečka, stádo, hejno… Obrázky můžeme najít i v nějakém časopise, vystřihnout a na papír nalepit. Pod obrázek napíšeme celkem 6 vět o našem druhu – věty budou v množném čísle. Zvířata popíšeme: jaká jsou a jaká nejsou (jakou mají barvu, co je charakterizuje) – They are… They aren´t…. + napíšeme o jejich těle (jak vypadají, co na těle mají a nemají) – They have got… They haven´t got… + co mají rádi (jaké mají rádi prostředí, čím se živí) They like… a co rádi nemají (co nežerou, jaké mají nepřátele) They don´t like… Při popisu zvířat určitě využijeme slovní zásobu z obou pracovních listů.

Dobrovolné domácí úkoly: oba DDÚ z minulého týdne stále platí, nadšenci se mohou zapojit 😊

+ nové DDÚ pro online uživatele: 1) opakovaně si pustíme píseň Animal House – do ŠS zepředu napíšeme celými větami, kde se které zvíře nachází (používáme člen určitý – The kangaroo is in the kitchen.)

2) poslechneme si příběh The lion and the mouse – do ŠS zepředu napíšeme (česky), jak se ze lva a myšky stali přátelé

Nové online odkazy k procvičování učiva tohoto týdne:

Zvířata – části těla

Procvičování – zvířata – části těla (2 části): klik slovíčko v přehledu nahoře – lišty u obrázků zšednou – klik na vybraný obrázek – po dokončení klik finish – kontrola          část1          část2

WORKSHEET-002

Prosím, nadále sledujte týdenní plány. Pro zájemce o procvičování online budu průběžně uveřejňovat informace k umimeto.

Vše nasvědčuje tomu, že výuka „na dálku“ ještě potrvá. Buďme trpěliví a věřme, že situace se bude ve všech směrech zlepšovat. V případě potřeby mě kontaktujte – zatím komunikuji mailem. Uvítám jakoukoli zpětnou vazbu.

Děkuji za spolupráci a držím nám všem palce, ať se daří.

Monika Otrubová

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*