Týdenní plán 1. 6. – 7. 6.

Moji zlatí páťáci,

pojďme spolu pokračovat do dalšího týdne „domškoláctví“ a prezenčního vyučování. Děkuji za Vaši schovívavost k technickým nedostatkům našich přenosů. Snad se budou minimalizovat… Jinak se už opravdu zblázním :-). Opět budeme pracovat jako předešlý týden – denně kromě středy od 9:00, v pondělí informace o následujícím týdnu, úterý a čtvrtek výuka, pátek procvičování, vtipy a reflexe. Tak snad to již bude běhat bez obtíží. Kdyby opět Teamsy zlobily, rychle zareagujeme a přejdeme na ZOOM.

Protože v podělí máte všichni svátek – je Den dětí, odlehčím Vám :-)… A moc si i na dálku svůj den užijte… V mailu posílám malý edukativní dáreček pro celou rodinu :-).

Co nás čeká v dalším týdnu?

ČJ

  •  Přímá a nepřímá řeč – úterní videokonference
  •  Během čtení své knížky se pokus soustředit na to, kde je použita přímá řeč. Proč ji autor používá? Jak se píše?
  • PS 72 + kontrola dle klíče (doplňující materiál naleznete v učebnici 136 – 138)
  • V loňském roce  jsme přímou řeč sledovali na vtipech. Opět se pokus najít vtip, ve kterém je přímá řeč. Zapiš jej a pošli do čtvrtka mailem. V pátek si uděláme „přehlídku“. Vtipy musí být publikovatelné!!! :-)

M

  • Římské číslice (objeví se nám i v ČJS) – opakování, čtvrteční konference
  • M Uč: 100/29, 101/ 38, 100/30 – a,b,c,d, 101/34 (připomínám, že kostra jsou „párátka“, která použijete při stavbě tělesa – spojovali jsme je marshmelouny)
  • DDÚ pro hračičky – 101/36
  • Konstrukční úlohy pro ty, kdo mají doma rýsovací pomůcky (nebo si je doporučuji obstarat) 101/39, 41 (gymnazisté určitě ano…)
  • řešení: 96/1: a) 132, b) 176, c) 220, d) 264, e) 308, 96/2:čísla z prvního řádku: a) 85, 12, 19 b) 46, 19, 58, 50 c) 37, 12, 120, 25 d) 305, 8, 11, 67, 18, 96/4: 1221, 2265, 11 378, 48444, 215 512 97/12: a) 52,5m2 b) 19,95m2 c) nelze vyřešit, 98/15: součty jsou a) 1000, b) 1250, c) 1750, d) 2500 98/16: a) 130, b) 42, c) 360, d) 38, e) 27, f) 32, g) 360, h) 720
  • Na videohovor mějte ve čtvrtek připravený sešit z M, některé věci si projdeme společně…

 

ČJS

  • První světová válka
  • Kontrola práce z minulého týdne: https://drive.google.com/open?id=1EZCrlW-6fRHrB56X7eWpzNNXOVXRFnbb
  • UČ 36 – 38, PS 23 – 24
  •  Ve škole budeme sledovat Osudy dobrého vojáka Švejka – loutkový film z dílny Jiřího Trnky https://www.youtube.com/watch?v=2XWn2O-CbIk
  • Chcete vědět více o autorovi Švejka? https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11690190484-dejepic/418234100101015-hasek
  • Také si můžete přečíst tento článek o tom, jak se žilo dětem v 1. světové válce – jen pro obzvlášť otrlé povahy: https://www.lidovky.cz/relax/zajimavosti/deti-za-prvni-svetove-valky-mely-hlad-kradly-uhli-a-pletly-ponozky-pro-vojaky.A180322_134253_ln-zajimavosti_dv
  •  Koho by zajímaly podrobnosti k atentátu v Sarajevu (dokument) ? https://edu.ceskatelevize.cz/jak-probehl-sarajevsky-atentat-5e4424f52773dc4ee4139fc6

Mějte překrásný víkend a těšte se na svůj krásný den…

Pája

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*