Tvořivá dílna během distanční výuky


Fotogalerie – prohlédněte si další obrázky z dílny
Během distanční výuky jsem několikrát slyšela různé komentáře o tom, proč musí plnit děti i úkoly z výtvarné výchovy, vždyť je to zbytečná ztráta času, nestíhají potom důležitější úkoly…
Od září spolu s kolegyní Martinou Dědourkovou učíme v 6. ročníku volitelný předmět tvořivá dílna. Spojujeme v něm čtení s uměleckým tvořením. V práci pokračujeme i distančně. Žáci, v tomto případě žákyně, protože na tvořivku se přihlásily samé dívky, pracovaly s texty z knihy Stromovka aneb abeceda vzácných či všelijak nádherných stromů od Jiřího Dvořáka a Terezy Horvátové. Ke čtení měly poeticky napsané texty o granátovníku, vavřínu nebo olivovníku. Úkolem bylo zvolit si jeden text, zjistit o stromu zajímavé informace a vytvořit ilustraci.
Domnívám se, že tyto žákyně nepovažovaly výtvarnou práci za ztrátu času, ba naopak věřím, že byla příjemným odbočením do snů a fantazie, o čem svědčí i preciznost jejich ilustrací.
Kristýna Krečová

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*