Z důvodu nemoci a karantény většiny zaměstnanců v naší školní jídelně bude od úterý 16.2. 2021 provoz jídelny omezen.
Ve spolupráci s Úřadem Městské části Praha 13 a díky ochotě Základní školy Mezi Školami se nám podařilo zajistit po dobu od úterý 16.2.2021 dovoz obědů.
Žáci 1. a 2. tříd, kteří jsou na prezenčním vyučování, dostanou oběd ve školní jídelně obvyklým způsobem a v obvyklém čase.
Všichni žáci 1. a 2. tříd, kteří byli přihlášení k odběru obědů do pátku 19.1. mají obědy přihlášené, žáci na distančním vyučování se přihlašují k odběru oběda obvyklým způsobem individuálně.
Pedagogičtí pracovníci školy, kteří si oběd neodhlásili, mají oběd rovněž přihlášený. Jídelníček je zveřejněn na webu strava.cz.
Odhlášky na www.strava.cz, e-mailu jídelna.chlupova seznam.cz nebo telefonicky: 737561389, vedoucí školní jídelny vždy do 14:00 předchozího dne.
Předpokládáme, že po jarnáích prázdninách již bude jídelna fungovat normálně. Děkujeme za pochopení Z.Majstrová a R.Bezděkovská