AJ 5.A. (Andrea Běhalová) -týden 18.-22.2.,2019 (jarní prázdniny 11.-15.2, škola je zavřená)

Dobrý den,

pokud nenastanou nějaké změny, tak v týdnu 18.-22.2.2019 budeme pokračovat v následujícím:

  1. Opakujeme si Unit 3 formou minitestů a ústního zkoušení. ipravujeme se na shrnující Test z Unitu 3. Termín Testu 3 ještě upřesníme.
  2. Začneme pracovat na skupinových projektech “My school”.
  3. Rozdáme si anglické časopisy (leden/únor číslo).

Homework (due Wednesday, February 20 –středa, 20.2.2019)

Písemný DÚ jsem nezadala, ale děti si mají opakovat slovíčka k Unitu 3 a sloveso “have got” ve větách a otázkách.

Přeji všem dětem a rodičům hezké jarní prázdninové volno.

Andrea Běhalová

AJ 4.C,D (Andrea Běhalová) -týden 18.-22.2.,2019 (jarní prázdniny 11.-15.2, škola je zavřená)

Dobrý den,

pokud nenastanou nějaké změny, tak v týdnu 18.-22.2.2019 budeme pokračovat v následujícím:

4.D: Dokončujeme Unit 4. Procvičujeme si popis zvířat (vzhled, potrava, kde žijí,…) a porovnávání zvířat. Vydáme se do ZOO a spolu s místníma předložkama popisujeme a ptáme se kde v ZOO jsou zvířata umístěna. Procvičujeme si v pracovním sešitě. Opakujeme si slovíčka k Unitu 4 a množné číslo u podstatných jmen formou minitestů. V úterý 19.2. si zkontrolujeme DÚ (napsaná slovíčka zvířat z Unitu 4 a opravy k Testu 3 napsané v A4 sešitě. Děti ve 4.D. mají donést rodičem podepsaný Test 3 spolu s opravama.

4.C: Opakujeme si Unit 4 formou minitestů a čteme anglické texty o zvířátkách. Připravujeme se na shrnující Test 4. Termín Testu 4 ještě upřesníme. Písemný DÚ jsem dětem ve 4.C. nezadala.

Přeji všem dětem a rodičům hezké jarní prázdninové volno.

Andrea Běhalová

AJ 3.A,D (Andrea Běhalová) -týden 18.-22.2.,2019 (jarní prázdniny 11.-15.2, škola je zavřená)

Dobrý den,

pokud nenastanou nějaké změny, tak v týdnu 18.-22.2.2019 budeme pokračovat v následujícím:

3.D. Opakujeme si slovní zásobu k Unitu 5 formou minitestů a ústního zkoušení. Píšeme e-mail Gregovi. Procvičujeme si v pracovním sešitě. Rozšíříme si slovní zásobu (více sportovních potřeb, sloveso „mít“ ve 3.osobě j.č.). Zpíváme si písničky na Valentýna. Připomínám, že za domácí úkol na čtvrtek 21.2. si děti ze 3.D. mají napsat do A4 sešitu: slovíčka k Unitu 5 a opravy k Testu 4. Děti mají donést rodičem podepsaný Test 4 spolu s opravama.

3.A. Opakujeme si Unit 5 formou minitestů a ústního zkoušení. Připravujeme se na shrnující Test 5. Termín Testu 5 ještě upřesníme. Zpíváme si písničky na Valentýna. Připomínám, že za domácí úkol na čtvrtek 21.2. si děti ze 3.A. mají napsat do A4 sešitu opravy k Testu 4. Děti mají donést rodičem podepsaný Test 4 spolu s opravama. 

Odkazy na některé Valentýnské písničky jsou zde:

Valentine’s Day Sharks: 

If you love me and you know it:

Přeji všem dětem a rodičům hezké jarní prázdninové volno.

Andrea Běhalová

AJ 2.A,B,C (Andrea Běhalová) -týden 18.-22.2.,2019 (jarní prázdniny 11.-15.2, škola je zavřená)

Dobrý den,

pokud nenastanou nějaké změny, tak v týdnu 18.-22.2.2019 budeme pokračovat v následujícím:

  1. Opakujeme si Unit 3 a připravujeme se na shrnující Test z Unitu 3, který si napíšeme příští týden:

2.B.,2.C v pondělí 25.2

2.A. v pátek 1.3.

  1. Navíc si procvičujeme slovní vazby: “Do you like…? Yes, I do. No, I don’t”
  2. Zpíváme si písničky na Valentýna. Odkazy na písničky jsou zde:

Heart song 

„I love you“ song (zpíváme si a tančíme s našim novým kamarádem, fialovým dinosaurem Barney)

Domácí úkol/ Homework (HW):

2.C,B na pondělí 18.2.   2.A. na pátek 22.2.

Ústně a písemně si děti mají opakovat slovíčka (jídlo/potraviny, nápoje) z Unitu 3 a tvorbu vět a otázek se slovesem “like” (mít rád). Např. I like milk. I don’t like coffee. Do you like yoghurt? (Česky: Mám rád(a)  mléko. Nemám rád(a) kávu. Máš rád(a) jogurt?).

Přeji všem dětem a rodičům hezké jarní prázdninové volno.

Andrea Běhalová

AJ 1.A,B,C,D (Andrea Běhalová) -týden 18.-22.2.,2019 (jarní prázdniny 11.-15.2, škola je zavřená)

Dobrý den,

Poznámka k portfoliu na AJ (angličtině) 1.A,B,C,D: Děti v 1.A,B,C,D mají portfolia na angličtinu nyní u sebe doma. Doma si děti z 1.A a 1.D mají přidat minimálně 10 prázdných Euroobalů do portfolia, abychom po návratu do školy mohli do portfolia vkládat další studijní materiály. Po jarních prázdninách všechny děti mají přinést portfolia zpět do školy na hodinu angličtiny v týdnu 18.-22.2.2019. Předem děkuji rodičům dětí za spolupráci.

Pokud nenastanou nějaké změny, tak v týdnu 18.-22.2.2019 budeme pokračovat v následujícím:

1.A.,1.B, 1.C, 1.D: Dokončíme výrobu barevné káče (pouze ty děti, které si potřebují dodělat). Procvičujeme si slovíčka (hračky, barvy, tvary) ve větách, hrou a zpíváním. Např. This is my blue car. This is a doll. It is red. (Česky: Toto je moje modré auto. Toto je panenka. Je červená.). Opakujeme si Unit 3. Připomeneme si písničku na Valentýna, kterou již umíme zpívat a k ní si společně zatančíme. Vypracujeme si Valentýnské přáníčko (srdíčko).

Jak jsem se s dětma domluvila, vyvěšuji tady pro děti naši oblíbenou písničku a další nové písničky na Valentýna, aby si je děti mohly zpívat a tančit také doma. :-)

„I love you“ song (zpíváme si a tančíme s našim novým kamarádem, fialovým dinosaurem Barney)

„Valentines, Valentines, What colours do you see?“ song

Valentine shape song

Domácí úkol/ Homework (HW):

1.A.,1.B. na středu 20.2.2019;         1.C. na pátek 22.2.2019: 

V pracovním sešitě (Activity Book) si děti mají vypracovat stránku 25. Děti mají vlepit samolepky k jednotlivým obrázkům. Děti najdou samolepky k Unitu 3 vzadu pracovního sešitu (Activity Book). Tímto cvičením si děti opakují názvy hraček.

1.D. na úterý 19.2.2019:

V pracovním sešitě (Activity Book) si děti mají vypracovat stránku 27. Do prázdných políček děti napíšou počet věcí a mluví si pro sebe anglicky: How many books? Eight books.  

Přeji všem dětem a rodičům hezké jarní prázdninové volno.

Andrea Běhalová