Angličtina 3.A, 3.B, 3.C, 3.D – Kloudová

Tento týden ve čtvrtek a v pátek budeme opakovat učivo 1. lekce – příští týden v úterý 6.10. si napíšeme souhrnný test z této lekce. Přípravu na test budou mít děti ve školním sešitě. V testu budou číslovky od 0 – 10 – poslech i psaná forma. Dále budou v testu otázky Who is this? Kdo je to? a What is this? Co je to? i s odpověďmi – It is (It´s) … To je … – umět rozlišit, zda se ptáme na osoby (Who) nebo věci a zvířata (What).
Procvičíme ještě také odpovědi na otázky – How are you? I´m fine, thanks.(Jak se máš? Fajn, díky.) What´s your name? My name is…. (Jak se jmenuješ? Jmenuji se…) a How old are you? I am 9. (Kolik ti je? Je mi 9…) a také pozdravy při setkání – Hello! Hi! a při loučení – Goodbye! Bye! See you!
Zítra (ve čtvrtek 1.10.) děti dostanou druhý týdenní domácí úkol.
Přikládám úkol do přílohy – v případě, že děti chybí, můžete si ho vytisknout.
Srdečně zdravím. MKloudová

HW 1.10.2020 1.str.
HW 1.10.2020 2.str.

Angličtina 5.ABC (Kříž) – 28.9.-2.10.

Budeme procvičovat fráze při seznamování.

ÚT 29.9.: Minitest (abeceda) + mít hotový DÚ (pracovní sešit str. 6-7, 12, dobrovolně i 13)

5.AB PO 5.10. a 5.C ÚT 6.10.: mít hotový DÚ (pracovní sešit str. 16-18), minitest není

Ověř si, že se dokážeš přihlásit ke svému účtu na umimeto.org a Office 365 Teams (připomeň si své přihlašovací údaje).

AJ 5.A+B+C+D+E (Otr)

V týdnu od 29.9.:

Hláskování, měsíce v roce – procvičování.

Rozhovory – setkávání a seznamování se – poslech, čtení, dramatizace.

Práce v PS.

Do 24.9. jsme opakovali a procvičovali: základní číslovky 0 – 100, abecedu a hláskování, pozdravy. Nově jsme probrali: řadové číslovky, měsíce v roce. Prvně jsme vyzkoušeli interaktivní verzi učebnice Bloggers1. Napsali jsme minitest – abeceda.

Práce v PS – jednotlivé skupiny dle pokynů (do s.13/15) – kontrola v ÚT 29.9.

Odkazy na online procvičování – měsíce v roce (živé pracovní listy):

months1     months2     months3     months4

Angličtina 4.A (Andrea Běhalová) – týden 28.9.-2.10.,2020 (28.9. Státní svátek)

Dobrý den,

Známky v Elektronické Žákovské Knížce (EŽK) v Bakalářích: Známky, které děti získají, začneme pravidelně zapisovat do EŽK od tohoto týdne.

Anglický časopis: Oznamuji, že dětem, které si předobjednaly, jsem již rozdala první číslo anglického časopisu za září 2020 a děti jej mají nyní u sebe a mohou si číst a luštit křížovky. V žákovské knížce na str.24 je to také písemně zaznamenáno. Ten, kdo minulý týden na angličtině chyběl, dostane časopis po návratu do školy. Děti si mají pravidelně nosit anglický časopis na každou hodinu angličtiny, protože s ním budeme v hodinách pracovat.  

Pokud nenastanou nějaké změny, tak v týdnu 28.9.-2.10. budeme pokračovat v následujícím:

  1. Dokončíme projekt „The letters of the alphabet“ (Písmena abecedy).
  2. Pokračujeme v opakování Unitu 1 také formou pracovního listu, minitestíků, ústního zkoušení, hrou a připravujeme se na shrnující Test z Unitu 1, který si napíšeme příští týden v pondělí 5.října. K Unitu 1 by děti měly umět: Písmena anglické abecedy na přeskáčku; Vyhláskovat anglická slova, vlastní jméno a příjmení; Přehrát rozhovor se spolužákem –pozdravit a představit se, klást otázky a odpovídat na ně, rozloučit se; Rozlišit slovní vazby „What are these?“ vs. „What is this?“ a odpovědět na ně; Umět vytvořit množné číslo u pravidelných a některých nepravidelných podstatných jmen; Ovládat slovní zásobu k Unitu 1 (vizte slovníček vzadu pracovního sešitu).
  3. Rozšíříme si učivo na hláskování dlouhých slov.
  4. Dětem jsem písemný DÚ (domácí úkol) nezadala, ale děti si mají opakovat učivo k Unitu 1 z A4 linkovaného sešitu, učebnice a pracovního sešitu a na internetu. Odkazy k Unitu 1 jsou zde:

Games =Hry  Hry„Listen and find“ a „Slot machine“. U „Slot machine“ děti přiřadí do prázdných políček správná slova k obrázkům. K použití jsou tlačítka „Check the answers“ (Zjisti odpovědi) a „Try again“ (Zkus si znovu).

Songs, chant =Písničky, říkanka

POZOR! Odkazy z Oxfordu uvedené výše jsou možné otevřít, když si aktivujete Adobe Flash Player ve Windows. Na Android a Apple zařízeních Adobe Flash Player již není podporován, ale odkazy se otevřou například přes prohlížeč Puffin (Puffin Web Browser), který zobrazí Flash v Cloudu.

Přeji všem hezký den,

Vaše paní učitelka Andrea Běhalová

Angličtina 3.A,B,C,D (Andrea Běhalová) –týden 28.9.-2.10.,2020 (28.9. Státní svátek)

Dobrý den,

Známky v Elektronické Žákovské Knížce (EŽK) v Bakalářích: Známky, které děti získají, začneme pravidelně zapisovat do EŽK od tohoto týdne.

Pokud nenastanou nějaké změny, tak v týdnu 28.9.-2.10. budeme pokračovat v následujícím:

  1. Pokračujeme v opakování Unitu 1 také formou pracovního listu, minitestíků, ústního zkoušení a připravujeme se na shrnující Test z Unitu 1, který si napíšeme příští týden v úterý 6.října. K Unitu 1 by děti měly umět: čísla 0-12 ústně a písemně a počítat jednoduchou matematiku anglicky ; pozdravy, představování se, kladení otázek, rozloučení; rozlišit použití otázek Who is this? (Kdo je to?) What is this? (Co je to?); slovíčka k Unitu 1 (viz pracovní sešit (Activity Book) str.101/ první sloupeček slov až po slovíčko „Who…?“)
  2. Rozšíříme si další slovní zásobu k Unitu 1 a to tak, že se podíváme na čísla od 13 do 20 a na dny v týdnu.
  3. Začneme Unit 2 na téma „škola“ a seznámíme se s novou slovní zásobou (školní potřeby).
  4. Dětem jsem písemný DÚ (domácí úkol) nezadala, ale děti si mají opakovat učivo k Unitu 1 z A4 linkovaného sešitu, učebnice a pracovního sešitu a na internetu. Odkazy k Unitu 1 jsou zde:

Games =Hry  Hry „Listen and find“ a „Find the pairs“ (pexeso)

Numbers, characters =Čísla, postavičky Po kliknutí na obrázek děti uslyší výslovnost k jednotlivým slovům.

Story „Who is this?“ =Příběh „Kdo je to?“ 

Songs, chant =Písničky, říkanka

POZOR! Odkazy z Oxfordu uvedené výše jsou možné otevřít, když si aktivujete Adobe Flash Player ve Windows. Na Android a Apple zařízeních Adobe Flash Player již není podporován, ale odkazy se otevřou například přes prohlížeč Puffin (Puffin Web Browser), který zobrazí Flash v Cloudu.

Přeji všem hezký den,

Vaše paní učitelka Andrea Běhalová