Zápis do 1. tříd se koná dne 17. a 18. 1. 2013
Škola bude pro Vás otevřena ve čtvrtek od 13:00 do 18:00 hodin, v pátek od 13:00 do 17:00 hodin.
K zápisu se dostaví děti narozené mezi 1.9. 2006 a 31.8. 2007 v doprovodu svých zákonných zástupců.
Děti narozené po 1.9. 2007 přinesou k zápisu doporučení pedagogicko- psychologické poradny k předčasnému nástupu do 1. třídy.
Pokud chcete žádat o odklad, je také dobré přinést s sebou již k zápisu doporučení ped.-psychologické poradny. Dle novely zákona je třeba dodat i vyšetření odborného lékaře nebo klinického psychologa (dle obtíží dítěte). Oboje musíte dodat nejpozději do 31.5. 2013.
S sebou si k zápisu dítěte vezměte:
– OP zákonného zástupce
– rodný list dítěte
– cizinci povolení k pobytu v České republice
Pokud nemůžeme všem zájemcům z kapacitních důvodů vyhovět, postupujeme podle těchto pravidel:
– spádovost podle trvalého bydliště žáka (spádová oblast naší školy: ulice Fingerova, Husníkova, Ovčí hájek, Seydlerova, Suchý vršek, V Hůrkách)
– děti zapsané loni, které mají u nás odklad
– děti, které mají ve škole sourozence
Děti, které měly odklad školní docházky v letošním školním roce, znovu přijít k zápisu nemusí, jejich rodiče však musí v den zápisu osobně oznámit jejich nástup do první třídy. Zápis bude ale pro děti určitě opět velkým zážitkem, byla by proto škoda se jej nezúčastnit.
Téma letošního zápisu je ještě tajemstvím, můžeme však prozradit, že půjde jako vždy o cestu školou, na které čekají děti zábavné úkoly. Na milé setkání s Vámi se těší paní učitelky 1. stupně a vedení školy.
Doporučené „Desatero prvňáčka“
1) Znám svoje jméno a příjmení. Vím, jak se jmenují rodiče.
2) Umím se obléknout i převléknout do cvičebního úboru, a to tak rychle,aby na mě nikdo z mých kamarádů nemusel čekat.
3) Umím uvázat na tkaničce kličku.
4) Umím uklidit knížky, pastelky a hračky tam, kam patří.
5) Dovedu kreslit tužkou a pastelkami i malovat barvami.
6) Poznám barvu červenou, modrou, zelenou, žlutou, hnědou a černou.
7) Umím vystřihnout obrázek nůžkami s kulatou špičkou.
8) Dovedu si připravit svačinku na ubrousek a po jídle si umýt ruce.
9. Dovedu poslouchat maminčino vyprávění se zájmem a v klidu.
10) Televizní pohádky, filmy a písničky pozorně sleduji a povídám si o nich s rodiči. Do aktovky si sám uložím věci, a to tam, kam patří.